Ako si nastaviť Outlook Express pre príjem a odosielanie pošty
Než začneš nastavovať Microsoft Outlook Express (ďalej len MSOE),
musíš mať vytvorenú emailovú schránku prevádzkovateľom .
Pre vytvorenie mailu píšte netlink@netlink.sk napíšte názov Vášho mailu
napr. : jano.v@bb.netlink.sk
Dalej napíšte Vašu adresu a telefónne číslo na ktore Vás budeme kontaktovať.
V našom príklade predpokladáme, že máš vytvorenú schránku meno@bb.netlink.sk,
kde slovo meno nahrádzaj svojim nickom malými písmenami.
- Spusti MSOE a choď do menu Nástroje -> Účty.
- Zobrazí sa okno Účty v internete. Klikni na Pridať a následne na Pošta....
- Zobrazí sa okno Sprievodca pripojením. Napíš tvoje meno,
ktoré sa bude zobrazovať ako odosielateľ v mailoch, ktoré budeš posielať
(v našom príklade Ján Smutný). Klikni na Ďalší.
- V nasledujúcom okne vyplň tvoju e-mailovú adresu (v našom príklade
meno@bb.netlink.sk). Klikni na Ďalší.
- Zadaj názvy mailových serverov. Typ servera prichádzajúcej pošty zvoľ
POP3 a názvy serverov prichádzajúcej aj odosielanej pošty
nastav na webmail.netlink.sk. Klikni na Ďalší.
- Ďalej zadaj názov účtu a heslo. Názov účtu je celá e-mailová
adresa schránky, z ktorej chceš čítať poštu, v našom príklade meno@netlink.sk
a heslo. Klikni na Ďalší.
- V ďalšom okne klikni na Dokončiť.
- Novovytvorené konto sa zobrazí v okne Účty v internete. Vyber ho myškou a klikni na Vlastnosti.
- Otvorí sa okno Vlastnosti. Klikni na záložku Servery a zaškrtni možnosť Server požaduje overenie. Klikni na Použiť a OK.
- Pozatváraj všetky okná MSOE okrem hlavného. MSOE je nastavený a ty môžeš po pripojení k internetu stlačením tlačidla Odoslať/Prijať zahájiť prenos pošty na server a zo servera.
Úvod |
O spoločnosti |
Služby |
Podpora |
Kontakt